



HONDA PCX 125 ABS
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας | Υγρόψυκτος, 4χρονος, μονοκύλινδρος με 1ΕΕΚ |
---|---|
Κυβισμός | 125 cc |
Μέγιστη Ισχύς | 9,0kW @ 8,500 rpm |
Μέγιστη Ροπή | 11,8Nm @ 5.000 rpm |
Ταχύτητες | V-Matic |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI |
Βάρος* | 130 kg |
Φρένα | E: Δίσκος 220 mm με διπίστονη δαγκάνα και ABS Π: Ταμπούρο 130 mm |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 1.923 x 745 x 1.107 mm |
Ύψος σέλας | 764 mm |
Απόσταση από το έδαφος | 137 mm |
Ρεζερβουάρ | 8 lit |
Κατανάλωση καυσίμου | 47,6 km/l (χωρίς Idling Stop, κύκλος WMTC) |
Ανάρτηση | E: Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 mm με διαδρομή 84 mm Π: Δύο αμορτισέρ με αλουμινένιο ψαλίδι με διαδρομή 90 mm |
Ελαστικά | Ε: 100/80-14M/C (48P) Π: 120/70-14M/C (61P) |
Εγγύηση 2 έτη | *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων) |
Περιγραφή
Tο “X” factor στην οδήγηση
Το διαχρονικά δημοφιλές σκούτερ PCX125 εμφανίζεται πλήρως ανανεωμένο στιλιστικά, με φυσικές, νέες καμπύλες να αναδεικνύουν τις παραδοσιακές, χυτές γραμμές του. Το PCX125 διαθέτει ένα εντελώς νέο πλαίσιο: ο μονός σωληνωτός “underbone” σκελετός από ατσάλι του προηγούμενου μοντέλου έχει δώσει τη θέση του σε ένα διπλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο κλειστού τύπου που του χαρίζει καλύτερο κράτημα, διατηρώντας τη γνώριμη ευελιξία του στην πόλη.
Το «cockpit» του αναβάτη έχει αναβαθμιστεί: τα μαύρα στοιχεία σε συνδυασμό με το επιχρωμιωμένο μέταλλο του τιμονιού και των αντιβάρων προσδίδουν μία premium αίσθηση. Η σέλα ασφαλίζει όταν είναι όρθια και ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού όπως και η τάπα του ρεζερβουάρ, ενώ ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει κλείστρο ασφαλείας. Οι τροχοί εμπρός και πίσω είναι ελαφρύτεροι χάρη στις λεπτότερες ζάντες με 8-μπρατση – αντί για 5-μπρατση – σχεδίαση, ενώ το κέντρο του μπροστινού τροχού έχει 7% μικρότερο βάρος (0,2kg) και πίσω η εξοικονόμηση του βάρους είναι 11% (0,5kg). Η κεντρική κονσόλα των οργάνων έχει επανασχεδιαστεί, με καλύτερα οργανωμένες και πιο ευανάγνωστες πληροφορίες. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς τριβές, γεννήτρια-εκκινητής ACG είναι ενσωματωμένη απευθείας στην άκρη του στροφαλοφόρου, λειτουργώντας ως μίζα και εναλλάκτης. Όλα τα δυνατά σημεία του Honda PCX έχουν παραμείνει και ενδυναμωθεί και όλες οι σημαντικές αναβαθμίσεις του προσφέρουν όλες τις προϋποθέσεις για διατηρήσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στις ευρωπαϊκές αγορές